Zaterdag 27 juni zijn de forel vijvers gesloten! Of we maandag weer kunnen vissen….. Wie weet, wordt vervolgd.
Momenteel lukt het niet om de forellen goed te houden in ons kleine voorraadnet van waaruit de de forellen uitzetten. Het water in de grote vijver is bovenin te warm geworden.


































































































































